.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرودگاه رامسر به زودی بین المللی می شود

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور از برنامه این شرکت برای بین المللی شدن فرودگاه رامسر در غرب مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم  محمد علی ایلخانی ظهر امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه مازندران در فرودگاه بین المللی دشت ناز اظهار کرد: مازندران دارای سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر بوده که هر روز بر توسعه پروازها و تجهیزات ناوبری این فرودگاه ها برای ارتقا افزوده می شود.

وی افزود: اداره کل فرودگاه های مازندران با توسعه زیرساخت های فرودگاه های ساری، نوشهر و رامسر توانسته در افزایش پروازها و جذب گردشگر داخلی و خارجی تلاش های جدی صورت دهد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه در سال 92 میانگین رشد مسافر در کشور دو درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: این میزان رشد در فرودگاه ساری به 16 درصد رسیده است.

ایلخانی با بیان اینکه فرود پروازهای طویل در فرودگاه ساری نیازمند احداث باندهای جدید است، افزود: باند جدیدی به طول 500 متر با عرض 45 متر برای فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری باید احداث شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور با اعلام اینکه سه هزار و 50 پرواز سال گذشته از طریق فرودگاه بین المللی ساری به مقاصد داخلی و خارجی انجام شده است، گفت: فرودگاه ساری در سال گذشته 340 هزار مسافر را از طریق ناوگان حمل و نقلی جابجا کرد.

ایلخانی با بیان اینکه پایانه مسافربری احداثی در فرودگاه ساری جوابگوی سه میلیون نفر مسافر در سال است، افزود: تا هشت سال آینده نیازی به توسعه پایانه مسافربری در فرودگاه ساری نداریم.

وی از برنامه شرکت فرودگاه های کشور برای تبدیل فرودگاه رامسر به عنوان یکی از فرودگاه های بین المللی کشور خبرداد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.